Zapraszamy Cię do świata stylowego wyposażenia
kuchni i jadalni. Zainspiruj się i spraw, by Twój dom oszałamiał
znakomitym smakiem – nie tylko potraw...

Zapisz się do newslettera i już dziś odbierz prezent na zakupy.

Dowiaduj się o nowościach i atrakcyjnych promocjach jako pierwszy!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wysyłki wiadomości typu Newsletter oraz potwierdzam, iż zapoznałam/em się z Informacjami dla subskrybentów usługi Newsletter oraz Polityką prywatności.

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE (ZAMÓWIENIA)

Wyszukaj produkt, który Cię interesuje. Możesz to zrobić na dwa sposoby, przez wyszukiwarkę znajdującą się w prawym górnym rogu strony lub przez zakładki (Strefa gotowania i pieczenia, Strefa stołu, Strefa tekstylna, Strefa kolekcji itd.).
Wybrane przez Ciebie produkty "dodaj do koszyka" i jeśli wybrałeś już wszystko, kliknij przycisk "Idź do koszyka" lub ikonkę Koszyka na górze strony.
W koszyku sprawdź, czy dodałeś wszystkie interesujące Cię produkty i wpisz kod rabatowy jeśli go posiadasz. Jeśli chcesz otrzymać Fakturę VAT, zaznacz pole "chcę otrzymać fakturę VAT". Przeczytaj i zaakceptuj regulamin.
Jeśli planujesz częste zakupy kliknij "utwórz konto" i wypełnij odpowiednie dane. Jeśli chcesz otrzymywać przesyłki na inny adres niż adres na fakturze, wprowadź oba adresy. Zakładając konto w naszym sklepie online oszczędzisz czas przy wypełnianiu formularzy podczas kolejnych zakupów. Po wypełnieniu formularza kliknij przycisk "Zapisz" dane, następnie przejdź do formularzy wyboru metod płatności i dostawy.
W naszym sklepie internetowym możesz zapłacić na dwa sposoby, za pobraniem (w momencie odbioru przesyłki od kuriera) lub online za pośrednictwem Payu.pl lub P24. Lista dostępnych banków oraz kart płatniczych prezentowana jest poniżej:

Jeśli wszystko zgadza się, kliknij przycisk "Potwierdzam zakup".
Jeśli wybrałeś płatność przy odbiorze otrzymasz e-mail z potwierdzeniem transakcji, jeśli płatność online, wyświetlona zostanie lista banków z których możesz zapłacić. Wybierz wybierzesz bank i następnie dokonaj płatności. Po zapłacie zostaniesz przeniesiony z powrotem do sklepu i otrzymasz informację o powodzeniu transakcji.

JAK PAKUJEMY PRZESYŁKI (BEZPIECZEŃSTWO PRZESYŁKI)

Duża część sprzedawanych przez nas produktów to produkty, które w transporcie bardzo łatwo jest uszkodzić, stłuc lub zmiażdżyć. Przykładamy dużą wagę do ich bezpiecznego zapakowania, aby dotarły do Ciebie w stanie idealnym. Używamy do tego celu grubych kartonów, folii bąbelkowej, styropianu i miękkich wypełniaczy.
Bardzo staramy się, aby przesyłka do Ciebie była odpowiednio zabezpieczona, jeśli jednak wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjęcia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Jeśli możesz, wykonaj zdjęcia zniszczeń i dołącz do korespondencji reklamacyjnej.

KIEDY OTRZYMAM ZAMÓWIONE PRODUKTY (DOSTAWA)

Staramy się, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej, zwykle trwa to nie dłużej niż 2-3 dni od momentu złożenia zamówienia. Przy dużej liczbie zamówień czas ten może się wydłużyć nawet do 7-10 dni od momentu złożenia zamówienia. Informację o planowanym czasie realizacji Twojego zamówienia otrzymasz zawsze na stronie produktu.
Nie wszystkie produkty, które oferujemy w naszym sklepie online są dostępne w naszym magazynie, część z nich musimy sprowadzić na zamówienie. Wydłuża to czasami proces zamówienia o kilka dodatkowych dni. Jeśli spotkają nas jakieś trudności i nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zamówienia w zadeklarowanym czasie, skontaktujemy się z Tobą.
Pamiętaj! Wszystkie produkty pakujemy bezpiecznie (używamy folii bąbelkowej, styropianu i miękkich wypełniaczy), jeśli jednak przesyłka wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjęcia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera.

JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ (PŁATNOŚCI)

W naszym sklepie online możesz zapłacić na dwa sposoby:
za pobraniem, zapłacisz kurierowi w momencie odbioru przesyłki
przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą/kredytową, zapłacisz już w momencie zamawiania produktów.
Współpracujemy z agentami rozliczeniowymi PayU oraz P24, którzy umożliwiają dokonanie płatności kartami (Visa, MasterCard) oraz szybkimi przelewami z banków (mBank, MultiBank, Inteligo, Bank Zachodni WBK, iPKO, AliorSync, Nordea, PeKaO).

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAMÓWIONE PRODUKTY (ZWROT)

Polskie prawo przewiduje możliwość zwrotu produktów zakupionych przez internet bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odbioru towaru. Razem z zamówionymi produktami przesłamy Tobie specjalny formularz, który wyjaśni Ci jak dokonać zwrot produktów. Formularz możesz również pobrać w formacie PDF.
Zwracane produkty zapakuj bezpiecznie, tak aby nie ucierpiały w transporcie (najlepiej użyj do tego opakowania, w którym otrzymałeś przesyłkę) i wyślij na adres:
BBK S.A.
Shop online aTab
ul. Magnacka 15A
80-180 Kowale
Z dopiskiem: ZWROT ZAMÓWIENIA
Uwaga! Przesyłkę ze zwracanymi produktami prześlij na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Jeśli zapłaciłeś przy odbiorze zwrócimy Ci pieniądze przelewem, jeśli online, zwrócimy Ci pieniądze na kartę lub konto.

JAK MOGĘ ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ (REKLAMACJA)

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowany przez nas towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Jednakże gdyby pomimo starań towar posiadał wady fizyczne lub popsuł się nie z Twojej winy, możesz go reklamować w przeciągu 2 lat od zakupu. Jeśli w naszym magazynie będziemy posiadali reklamowany produkt, wyślemy Ci nowy, jeśli nie będziemy go już mieli w magazynie, zwrócimy Ci jego równowartość.
Reklamowany produkt zapakuj bezpiecznie, tak aby nie ucierpiał w transporcie (najlepiej użyj do tego opakowania, w którym otrzymałeś przesyłkę), wypełnij formularz "ZGŁOSZENIE REKLAMACJI" dołączony do otrzymanego zamówienia (bądź ściągnij dokument w PDF) i wyślij paczkę razem z dokumentem na adres:
BBK S.A.
Shop online aTab
ul. Magnacka 15A
80-180 Kowale
Z dopiskiem: REKLAMACJA
Uwaga! Przesyłkę ze reklamowanym produktem prześlij na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.