REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowany przez nas towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Jednakże gdyby pomimo starań towar posiadał wady fizyczne lub popsuł się nie z Twojej winy, możesz go reklamować w przeciągu 2 lat od zakupu. Jeśli w naszym magazynie będziemy posiadali reklamowany produkt, wyślemy Ci nowy, jeśli nie będziemy go już mieli w magazynie, zwrócimy Ci jego równowartość.
Reklamowany produkt zapakuj bezpiecznie, tak aby nie ucierpiał w transporcie (najlepiej użyj do tego opakowania, w którym otrzymałeś przesyłkę), wypełnij formularz "ZGŁOSZENIE REKLAMACJI" dołączony do otrzymanego zamówienia (bądź ściągnij dokument w PDF) i wyślij paczkę razem z dokumentem na adres:

BBK S.A.
Shop online aTab
ul.Magnacka 15A
80-180 Kowale
Z dopiskiem: REKLAMACJA

Uwaga! Przesyłkę z reklamowanym produktem prześlij na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Administrator Danych BBK S.A. z siedzibą w Kowalach przy ul. Magnackiej 15A, 80-180 Kowale informuje, że dane osobowe ujawnione w niniejszym formularzu przetwarzane będą wyłącznie dla celów rozpatrzenia składanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość / zgłoszonej reklamacji. Bez odrębnej zgody ujawnione dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ww. Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie jest możliwe zrealizowanie celów o których mowa wyżej.