Zapraszamy Cię do świata stylowego wyposażenia
kuchni i jadalni. Zainspiruj się i spraw, by Twój dom oszałamiał
znakomitym smakiem – nie tylko potraw...

Zapisz się do newslettera i już dziś odbierz prezent na zakupy.

Dowiaduj się o nowościach i atrakcyjnych promocjach jako pierwszy!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wysyłki wiadomości typu Newsletter oraz potwierdzam, iż zapoznałam/em się z Informacjami dla subskrybentów usługi Newsletter oraz Polityką prywatności.

JAK PAKUJEMY PRZESYŁKI (BEZPIECZEŃSTWO PRZESYŁKI)

Duża część sprzedawanych przez nas produktów to produkty, które w transporcie bardzo łatwo jest uszkodzić, stłuc lub zmiażdżyć. Przykładamy dużą wagę do ich bezpiecznego zapakowania, aby dotarły do Ciebie w stanie idealnym. Używamy do tego celu grubych kartonów, folii bąbelkowej, styropianu i miękkich wypełniaczy.
Bardzo staramy się, aby przesyłka do Ciebie była odpowiednio zabezpieczona, jeśli jednak wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjęcia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Jeśli możesz, wykonaj zdjęcia zniszczeń i dołącz do korespondencji reklamacyjnej.

KIEDY OTRZYMAM ZAMÓWIONE PRODUKTY (DOSTAWA)

Staramy się, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej, zwykle trwa to nie dłużej niż 2-3 dni od momentu złożenia zamówienia. Przy dużej liczbie zamówień czas ten może się wydłużyć nawet do 7-10 dni od momentu złożenia zamówienia. Informację o planowanym czasie realizacji Twojego zamówienia otrzymasz zawsze na stronie produktu.
Nie wszystkie produkty, które oferujemy w naszym sklepie online są dostępne w naszym magazynie, część z nich musimy sprowadzić na zamówienie. Wydłuża to czasami proces zamówienia o kilka dodatkowych dni. Jeśli spotkają nas jakieś trudności i nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zamówienia w zadeklarowanym czasie, skontaktujemy się z Tobą.

Pamiętaj! Wszystkie produkty pakujemy bezpiecznie (używamy folii bąbelkowej, styropianu i miękkich wypełniaczy), jeśli jednak przesyłka wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjęcia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera.

JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ (PŁATNOŚCI)

W naszym sklepie online możesz zapłacić na dwa sposoby:
- za pobraniem, zapłacisz kurierowi w momencie odbioru przesyłki
- przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą/kredytową, zapłacisz już w momencie zamawiania produktów.
Bez względu na wybrany sposób zapłaty, nie będziesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.

Współpracujemy z agentami rozliczeniowymi PayU oraz P24, którzy umożliwiają dokonanie płatności kartami (Visa, MasterCard) oraz szybkimi przelewami z banków (mBank, MultiBank, Inteligo, Bank Zachodni WBK, iPKO, AliorSync, Nordea, PeKaO).