Zapraszamy Cię do świata stylowego wyposażenia
kuchni i jadalni. Zainspiruj się i spraw, by Twój dom oszałamiał
znakomitym smakiem – nie tylko potraw...

Zapisz się do newslettera i już dziś odbierz prezent na zakupy.

Dowiaduj się o nowościach i atrakcyjnych promocjach jako pierwszy!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wysyłki wiadomości typu Newsletter oraz potwierdzam, iż zapoznałam/em się z Informacjami dla subskrybentów usługi Newsletter oraz Polityką prywatności.

PRZEDSIĘBIORCA

Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy działający pod adresem www.a-tab.com.pl jest BBK S.A. z siedzibą w Kowalach, ul. Magnacka 15A, 80-180 Kowale (zwana dalej BBK S.A.), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, Wydział VII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000015349, posiadająca REGON: 191337990, NIP: 584-20-56-682, kapitał zakładowy 510 000 zł (wpłacony w całości).
Kontakt ze sklepem internetowym można uzyskać pod numerem telefonu +48 58 761 15 15 (od pn. do pt. w godz. 8.00-16.00), pod adresem poczty elektronicznej shoponline@a-tab.com.pl bądź poprzez formularz kontaktowy dostępny w zakładce „kontakt”.

ZASADY DZIAŁANIA - sklepu internetowego aTab.

BBK prowadzi sprzedaż towarów poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet. W sprzedaży znajdują się rzeczy dostępne w ramach sieci dystrybucyjnej aTab.
Do korzystania ze sklepu internetowego, przeglądania jego asortymentu oraz składania zamówień, niezbędne są:
komputer z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera;
aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

ZAMAWIANIE TOWARÓW

Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.a-tab.com.pl.
Aby zawrzeć umowę, należy złożyć zamówienie.
Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.
Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy określając w szczególności wielkość, kolor, ilość (w sztukach) zamówionego towaru, a w razie potrzeby podając inne specyficzne informacje.

JAK KUPOWAĆ - szczegółowa instrukcja

Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonkę "DODAJ DO KOSZYKA".
Produkt zostaje przeniesiony do koszyka.
Jeżeli Klient chce kontynuować zakupy, może dodawać kolejne produkty do koszyka.
Jeżeli Klient chce zakończyć procedurę zakupów, należy kliknąć ikonę "IDŹ DO KOSZYKA" lub kliknąć w ikonę koszyka znajdującą na górze strony.
Po wejściu na stronę koszyka, należy wprowadzić dane niezbędne do wysyłki zamówionego towaru.
Klient ma do wyboru dwa sposoby dokonywania zakupów: tzw. "szybkie zakupy", niewymagające logowania, albo zakupy z logowaniem, dzięki któremu Klient zyskuje dostęp do dodatkowych opcji takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu internetowego aTab.
Po wprowadzeniu danych adresowych należy  uzupełnić pola dostawy i płatności. Po dokonaniu wyboru należy kliknąć przycisk "POTWIERDZAM ZAKUP".
Uwaga: W przypadku wybrania, jako formy płatności za towar "Zapłać z Przelewy24.pl", dyspozycję płatności należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku braku otrzymania płatności na rachunek podmiotu pośredniczącego w transakcji (serwisu Przelewy24.pl) w terminie 2 dni roboczych od złożenia zamówienia (przy czym przez dzień roboczy w niniejszym regulaminie rozumie się każdorazowo każdy dzień tygodnia liczony od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni uznanych ustawowo za wolne od pracy), zamówienie nie zostanie zrealizowane, a umowa zostanie uznana za niezawartą. W takiej sytuacji można powtórnie złożyć zamówienie i wybrać inną formę płatności. Realizacja zamówienia płatnego przelewem lub kartą kredytową rozpoczyna się po otrzymaniu należności za towar.
Na każdym etapie składania zamówienia można je anulować zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Można to zrobić na kilka sposobów: np. poprzez klikanie w ikonkę służącą do powrotu na poprzednią stronę lub klikając na dowolną podstronę (albo produkt) znajdujący się na stronie sklepu. Zamówienie, które nie zostanie doprowadzone przez Klienta do końca, zostanie automatycznie anulowane.
Na podany przez Klienta adres e-mailowy zostanie wysłany e-mail potwierdzający odebranie zamówienia Klienta. W treści wiadomości e-mail Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.

CENY

Ceny na stronie podawane są w złotych polskich, są cenami brutto, zawierają należne podatki i cła.
Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta.
Do ceny towaru należy doliczyć koszty przesyłki.
Nie jest możliwe dokonanie zmiany ceny po złożeniu zamówienia.

DOSTĘPNOŚĆ TOWARÓW

Wszystkie towary przedstawiane na stronie internetowej są towarami dostępnymi.
W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zmówienia i podejmie decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

REALIZACJA NIEPEŁNEGO ZAMÓWIENIA

W przypadku braku danego towaru w magazynie, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail o problemach z realizacją zamówienia i dostępnych opcjach (np. częściowa realizacja, pełna realizacja, lecz związane z tym wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia bez negatywnych skutków dla Klienta).
Jeśli Klient nie chce, by zamówienie cząstkowe było realizowane – zamówienie jest wycofywane bez negatywnych konsekwencji dla Klienta, a w razie dokonania przez niego płatności – kwoty uiszczone zostaną zwrócone.

SPOSÓB ODBIORU I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.
Zamówienie zostaje przekazane do realizacji w ciągu 1 dnia roboczego od jego złożenia.
Jeżeli wybrany towar jest dostępny, wysłany zostanie do Klienta w ciągu maksymalnie 10 (słownie: dziecięciu) dni roboczych od przekazania zamówienia do realizacji.
Informacja o planowanym czasie realizacji zamówienia znajduje się na stronie koszyka.
W przypadku wybrania, jako formy płatności szybkiego przelewu lub płatności kartą kredytową (płatności za pośrednictwem PayU.pl bądź Przelewy24.pl) – realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za towar na konto podmiotu pośredniczącego, od tego też momentu należy liczyć termin w ciągu, którego towar zostanie przekazany kurierowi.
Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska GLS - przewidywany czas dostawy to 1 dzień roboczy od dnia następującego po nadaniu przesyłki.
BBK ponosi odpowiedzialność za dostarczenie zamówionego towaru do momentu jego doręczenia Klientowi.

FORMA PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE

Za pobraniem:
Zapłata następuje do rąk kuriera przy odbiorze przesyłki. Jest to jedyny sposób opłacenia przesyłki z dołu.
Szybki przelew:
Przelewy, które akceptowane są przez BBK, to tzw. "szybkie przelewy" dokonane przy użyciu pośrednika serwisu PayU.pl bądź Przelewy24.pl.
Cechą szybkich przelewów jest to, że po wybraniu tej formy płatności Klient zostaje przekierowany na stronę wybranego z listy banku, aby dokonać przelewu pieniędzy. BBK nie akceptuje przelewów tradycyjnych, wobec czego Klient nie otrzyma numeru konta, na który dokonać należy wpłaty np. na poczcie.
Karta kredytowa/płatnicza:
Klient musi dysponować kartą umożliwiającą dokonywanie zakupów w Internecie (o tym czy dana karta spełnia ten warunek należy upewnić się w banku). Płatność kartą kredytową/płatniczą dokonywana jest za pośrednictwem serwisu PayU bądź Przelewy24.pl.
Zabezpieczenie przed oszustwami:
Sklep Internetowy nigdy nie wyśle do Klienta maila z informacją, iż nagle zmieniło się konto do wpłaty, wraz z prośbą o dokonanie przelewu tradycyjnego.
Jeśli Klient otrzyma takiego maila – nie należy dokonywać wpłaty, czy też odpowiadać na niego, należy przesłać niezmieniony e-mail do BBK na adres: shoponline@atab.com.pl

UMOWA

Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu www.a-tab.com.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) (dalej jako "Kodeks cywilny").

WYKONANIE UMOWY - TERMIN

BBK zobowiązuje się do przekazania towaru kurierowi w terminie do 10 dni roboczych od złożenia zamówienia lub, w przypadku braku towaru, do poinformowania Klienta o braku towaru w takim terminie.
Całkowity termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 11 dni roboczych.
W przypadku, gdy deklarowany czas dostawy przekroczy ww. termin, należy przekazać odpowiednią informację do BBK, z podaniem numeru zamówienia oraz terminu otrzymania towaru.

KOSZT DOSTAWY

Dostawy realizujemy jedynie na terenie Polski.
Koszt dostawy wynosi 15 zł brutto w przypadku dokonania zakupów o wartości poniżej 50 zł brutto.
W przypadku dokonania zakupów o wartości, co najmniej 50 zł brutto, przesyłka zostanie wysłana do Klienta na koszt BBK.

ZWROT ZAMÓWIENIA – odstąpienie od umowy

Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. W razie odstąpienia przez Klienta od umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a wzajemne świadczenia Klienta i BBK podlegają zwrotowi.
Odstąpienie przez Klienta od umowy wymaga złożenia przez Klienta pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Można to zrobić na przykład poprzez wypełnienie wysłanego do Klienta wraz z zamawianym towarem formularza "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość" zgodnego z załącznikiem nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) (ściągnij dokument w PDF) i wysłania dokumentu do BBK przed upływem wskazanego powyżej 14-dniowego terminu. Klient jest uprawniony, ale nie zobowiązany do skorzystania z przedmiotowego wzoru.
Klient ma obowiązek zwrócić towar będący przedmiotem zwrotu w przeciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania wskazanego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz zwracany towar należy wysłać na adres:
BBK S.A.
Shop online aTab
ul. Magnacka 15A
80-180 Kowale
Klient zobligowany jest pokryć bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do BBK (tj. koszt odesłania towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej, poczty bądź innej instytucji).
Pieniądze zwrócone zostaną Klientowi we wskazany przez niego sposób, np. na podany przez Klienta numer rachunku bankowego w chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez klienta będącego konsumentem dowodu jej odesłania, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne metki.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zwrot towaru zakupionego w ramach akcji promocyjnej oznacza rezygnację Klienta z udziału w tej akcji promocyjnej, w tym utratę prawa do nabycia towaru na warunkach promocyjnych.
W przypadku zwrotu towaru zakupionego w ramach akcji promocyjnej, BBK na nowo naliczy cenę zamówienia bez uwzględnienia warunków promocyjnych.
Przesyłkę ze zwracanym produktem należy przesłać na swój koszt, firma BBK nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.

REKLAMACJA

BBK dokłada wszelkich starań, aby oferowany przez sklep internetowy towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Jednakże gdyby pomimo starań towar posiadał wady fizyczne lub prawne w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego bądź był niezgodny z umową, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
W przypadku wadliwości zamówionego towaru, BBK odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, o ile została ona stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi będącemu konsumentem.
Klient będący przedsiębiorcą utraci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeśli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił BBK o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeśli nie zawiadomił BBK niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
W przypadku wady towaru, Klient zgłaszający żądanie powinien wskazać swe roszczenia przysługujące mu na mocy przepisów art. 560 i 561 Kodeksu cywilnego. Klient może zgłosić reklamację na przykład poprzez wypełnienie wysyłanego do Klienta wraz z zamawianym towarem formularza "Zgłoszenie reklamacji".
W przypadku wady towaru, Klient zgłaszający żądanie powinien wskazać swe roszczenia przysługujące mu na mocy przepisów art. 560 i 561 Kodeksu cywilnego. Klient może zgłosić reklamację na przykład poprzez wypełnienie wysyłanego do Klienta wraz z zamawianym towarem formularza "Zgłoszenie reklamacji".
Roszczenia wynikające z gwarancji, zgłoszenie reklamacji oraz reklamowany towar należy wysłać na adres:
BBK S.A.
Shop online aTab
ul. Magnacka 15A
80-180 Kowale
W przypadku braku danych niezbędnych do rozpatrzenia roszczeń dotyczących wadliwego towaru wynikających z rękojmi, Sprzedawca niezwłocznie po zapoznaniu się z treścią żądania Klienta, zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji BBK wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany nakład), zwróci Klientowi pełną kwotę.
W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z uzasadnieniem odmowy uwzględnienia reklamacji.
W sytuacji negatywnego rozpatrzenia reklamacji, jak również w przypadku dochodzenia przez Klienta roszczeń, Klient może rozwiązać spór bez udziału sądu powszechnego, korzystając z mediacji lub sądownictwa polubownego. W tym celu należy dostarczyć do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedni wniosek o mediację lub wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.
Przesyłkę z reklamowanym produktem należy przesłać na swój koszt, firma BBK nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA

Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia aż do chwili wysyłki towarów.
Klient ma dwie możliwości aby skorzystać z ww. uprawnienia:
należy wysłać maila na adres shoponline@atab.com.pl z ważnością wysoką oraz zatytułować go: "Rezygnacja z zamówienia nr...". Rezygnacja z zamówienia będzie skuteczna tylko, jeżeli dotrze do sklepu przed wysyłką zamówionego towaru.
kontakt ze sklepem internetowym pod numerem telefonu +48 58 761 15 15 (od pn. do pt. w godz. 8.00-16.00) bądź poprzez formularz kontaktowy, po uprzednim zalogowaniu w panelu klienta, na witrynie sklepu online.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do każdego zakupionego towaru dołączony jest paragon fiskalny lub faktura VAT.

DANE OSOBOWE - Bezpieczeństwo i ochrona

Administratorem danych osobowych Klienta sklepu internetowego a-tab.com.pl jest BBK S.A. z siedzibą w Kowalach przy ul. Magnackiej 15A, 80-180 Kowale.
Dane osobowe Klienta przetwarzane będą przez BBK S.A. wyłącznie dla celów wykonania umowy oraz realizacji zamówienia.
Bez odrębnej zgody Klienta dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania.
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie jest możliwe wykonanie umowy oraz realizacja złożonego zamówienia, w tym wystawienia dowodu sprzedaży (paragonu lub faktury VAT) oraz wysyłki produktów.
Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) w celu przekazywania Klientowi materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych i prowadzącym sklep internetowy – BBK S.A., w tym na przesyłanie Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej newslettera. .

PLIKI COOKIES

Serwis aTab wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji na temat plików cookies można znaleźć w Polityce cookies umieszczonej w serwisie www.a-tab.com.pl

DATA PUBLIKACJI REGULAMINU:

27.04.2015